Tuesday, January 4, 2011

xzam week!!!!!!!!!!

dh lam adh tak menulis memerah otak kat dlm blog aku ni..sebenarnya x tahu nak tulis apa????? hurmmmmmmmm..skarang dlm peperangan besar..xzam final..wahahhaha..3 down 2 more 2 go..insyaAllah oklah semua paper aku..harap2x nya lah....ehhehehhe..btw happy new year to everyone..lupa lak nak wish kat korang...hhahahha..so apa azam thn ni? syukur alhamdulillah azam utk pass year 2010 byk yg aku dpt langsaikan...so azam aku thn 2011 ni plak masih blur..x tahu nak pasang azam apa??? so aku rasa nak wait n see je lah..lagipun this is my final year..by the end of this 2011 aku akan meninggalkan dunia yg penuh drama ini..COLLEGE LIFE!!!!!!!!!!! wuhuuuuuuuuuuuuu..byk sangat yg berlaku..dan penuh lah dengan drama mcm slot akasia tv3..hahahah


so aku x nak lah membebel byk2x dlm blog ni..so happy always everyone....

No comments:

Post a Comment