Monday, November 29, 2010

|a|n|y|t|h|i|n|g|

its been a while aku tak memerah keringat di sini..hahhaha..ayat x masok akal langsung!!! anyway..how u guys doin? aku nak kongsi ckit la masalah yg ku hadapi skang ni... "kawan dengan kekasih mana lebih penting?" skang ini ni lah masalah yg sungguh menyakitkan hati aku selama ku bergelar insan d muka bumu..aku x suka berada d tengah2 masalah hiruk pikuk dunia mcm ni...aku x suka memilih antara kawan dn juga kekasih...kenapa harus memilih sedangkan kita tahu bahawa kedua2 nya adalah penting...


aku masih ingat ada d antara kwn aku yg skang ini bekecil hati d atas sikap- aku yg nampak sangat berubah sejak 2 menjak aku mempunyai insan yg ku gelar kekasih...aku mula d perhatikan dan juga d pertikaikan..adakah hanya kerana aku mempunyai kekasih lalu alu melupakan kawan2..teman2x..owhhhh..sangat lah bodoh pemikiran org sebegitu...aku masih meluangkan masa bersama kamju wahai kawan2x..tapi ingat lah yg hati ku kini sudah di milikki oleh org lain juga..x seperti dahulu...kini aku harus membahagikan masa ku bersam kawan2 dn juga kekasih hati ku....aishhhhhhhhhhhh


cukuplah dgn apa yg sudah ku lalui sebelum ini..cukuplah aku pernah menyakiti dan dan di sakiti..jgn di tambah lagi masalah aku..aku tidak kan pernah memilih di antara kawan dan kekasih..TIDAK AKAN!!!!!!!!!!! someone told me that kawan is going to be 4 ever with us....but kekasih is something that not sure..sesuatu yg belum pasti...tapi adakah ianya benar..adkah kawan akan setia dan sentiasa berada di saat kita memerlukan...sesungguhnya kata2 lebih berbisa dr perbuatan...APA YG AKAN ANDA LAKUKAN JIKA BERADA DI TEMPATKU???

1 comment:

  1. tidak perlu memilih.. dua2 penting dan harus memahami.. huhuhu.. u can do it bro..

    ReplyDelete